Szczegóły produktu:
informacje wysyłkowe
Przetworzenie zamówienia przed wysyłką może potrwać od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od godzin granicznych przewoźnika. Wysyłka tego samego dnia nie jest gwarantowana w przypadku żadnego zamówienia.
Standardowe uziemienie
4-7 dni roboczych
Dostawa w dwa dni
2-3 dni robocze
Powietrze następnego dnia
1-2 dni robocze
Wysyłamy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt. Aby zapewnić terminową dostawę, podaj adres rozliczeniowy i numer telefonu dokładnie w takiej postaci, w jakiej widnieją na wyciągu z karty kredytowej.
Niewprowadzenie prawidłowego adresu rozliczeniowego i numeru telefonu w pliku w banku spowoduje opóźnienia w realizacji Twojego zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce spowodowane błędnymi informacjami.
Informacje o przewoźniku
Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem UPS, FedEx, DHL, China Post, USPS, DPD, Maerks, Nippon Express, Ryder System, TNT, Expeditors International, Panalpina lub Exel.
Twoja karta kredytowa nie zostanie obciążona, dopóki zamówienie nie zostanie wysłane. Wszelkie tymczasowe autoryzacje umieszczone na Twojej karcie podczas składania zamówienia powinny zniknąć w ciągu 3-5 dni roboczych.
Anulowanie i modyfikacja zamówień
Naszym celem jest jak najszybsze wysłanie zamówienia. W rezultacie zamówienia nie mogą być anulowane ani zmodyfikowane po ich złożeniu. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu, zapoznaj się z naszą stroną z informacjami o zwrotach lub skontaktuj się z nami, dostępnymi 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
informacje wysyłkowe
Przetworzenie zamówienia przed wysyłką może potrwać od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od godzin granicznych przewoźnika. Wysyłka tego samego dnia nie jest gwarantowana w przypadku żadnego zamówienia.
Standardowe uziemienie
4-7 dni roboczych
Dostawa w dwa dni
2-3 dni robocze
Powietrze następnego dnia
1-2 dni robocze
Wysyłamy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt. Aby zapewnić terminową dostawę, podaj adres rozliczeniowy i numer telefonu dokładnie w takiej postaci, w jakiej widnieją na wyciągu z karty kredytowej.
Niewprowadzenie prawidłowego adresu rozliczeniowego i numeru telefonu w pliku w banku spowoduje opóźnienia w realizacji Twojego zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce spowodowane błędnymi informacjami.
Informacje o przewoźniku
Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem UPS, FedEx, DHL, China Post, USPS, DPD, Maerks, Nippon Express, Ryder System, TNT, Expeditors International, Panalpina lub Exel.
Twoja karta kredytowa nie zostanie obciążona, dopóki zamówienie nie zostanie wysłane. Wszelkie tymczasowe autoryzacje umieszczone na Twojej karcie podczas składania zamówienia powinny zniknąć w ciągu 3-5 dni roboczych.
Anulowanie i modyfikacja zamówień
Naszym celem jest jak najszybsze wysłanie zamówienia. W rezultacie zamówienia nie mogą być anulowane ani zmodyfikowane po ich złożeniu. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu, zapoznaj się z naszą stroną z informacjami o zwrotach lub skontaktuj się z nami, dostępnymi 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.